AKTUALIZOVÁNO 25. 5. 2020
Vážení zákazníci,
naše servisní služby jsou Vám opět plně k dispozici.
Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat o aktuální situaci související s bezpečnostním opatřením vyhlášeným vládou ČR, jejímž cílem je zabránění šíření koronaviru (COVID-19).
V této souvislosti je naší prioritou především ochrana zdraví. Vyhlášení vlády ČR úzce souvisí s širokou škálou činností a v rámci naší společnosti se toto týká především reklamačního procesu výrobků MORA, zejména pak osobního kontaktu mezi technikem autorizovaného servisu a zákazníkem. S ohledem na striktní dodržování nařízení jsme s účinností od 16. 3. 2020 (00:00 h) nuceni tímto pozastavit příjem a řešení reklamací do doby ukončení tohoto nouzového stavu, do 1. 4. 2020 (6:00h).
Avšak vzhledem k výjimkám z usnesení vlády ČR jsme připraveni řešit reklamace výrobků ovlivňujících životně důležitý chod domácností. V těchto případech si vás zároveň dovolujem vyzvat, aby byly dodržovány zásady ochrany zdraví vyplývající z těchto opatření. Stejně tak se samozřejmě i naši servisní technici těmito nařízeními a doporučeními budou řídit.
V pohotovosti bude i nadále naše bezplatná linka 800 105 505, která je Vám plně k dispozici a na které se Vám pokusíme maximálně pomoci s Vašimi dotazy. Na případné otázky související s reklamačním procesem s ohledem na tuto výjimečnou situaci budou naši operátoři připraveni reagovat. Velmi Vás tímto prosíme o trpělivost při společném řešení této výjimečné situace.
Děkujeme za pochopení.
společnost Gorenje spol. s.r.o.